Asistent-ka vedenia spoločnosti
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Administratívna a organizačná podpora pre vedenie spoločnosti, vybavovanie a spravovanie dennej agendy, prijímanie a vybavovanie telefónnych hovorov• Samostatné pripravovanie podkladov a prezentácií pre vedenie spoločnosti
• Plánovanie a organizovanie pracovných stretnutí
• Písanie a úprava slovenských i cudzojazyčných textov (EN/DE)
• Tlmočenie do anglického (príp. nemeckého) a z anglického (príp. nemeckého) jazyka
• Komunikácia s obchodnými partnermi, úradmi a inštitúciami
• Kompletné zabezpečovanie tuzemských a zahraničných pracovných ciest pre vedenie spoločnosti, podpora pre ostatných zamestnancov spoločnosti a zahraničné návštevy (ubytovanie, letecká doprava, transfer a iné)
• Správa písomností vedenia spoločnosti, ich bezpečná úschova a archivácia
• Práca s dôvernými informáciami
• Spoločenský servis pre vedenie spoločnosti, návštevy, odborné školenia a workshopy (napr. uvádzanie návštev, zabezpečenie, príprava a podávanie občerstvenia, príprava zasadacích miestností a pod.)
Pracovná doba od 7.00h do 15.30h
Zamestnanecké výhody, benefity
Služobný telefón
Služobný notebook
Ročná odmena v závislosti od hospodárskeho výsledku firmy
Vernostný bonus podľa odpracovaných rokov
Príspevok na nápojové automaty
Príspevok na masáže 2x za mesiac
Príspevok na dopravu podľa km
Zvýhodnenie stravovanie priamo vo firme – menu len za 0,95 €
Zľavy na vyrábané produkty
Bezplatné jazykové kurzy
Odborné školenia
Možnosť kariérneho rastu
Firemné akcie pre zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Ďakujeme všetkým, ktorí spĺňajú stanovené požiadavky a prejavili o pracovnú pozíciu svoj záujem. Vyhradzujeme si právo spätne kontaktovať len vybraných uchádzačov. Výberové konanie prebieha formou osobného pohovoru.
Požiadavky na zamsetnanca
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Samostatnosť- Zodpovednosť
- Spoľahlivosť
- Nemecký jazyk - výhodou